[mova] in one's own language

Mykola Ponomarenko mykola at mykola.com
Sat Oct 21 12:24:42 EDT 2006

Шановна пані, Надія Стрішенець!

Я перечитав написане мною вчора і бачу, що вийшло дуже різко, і можливо
несправедливо, образливо, особливо у відношенні до вас, пані Надіє. Тому
хочу сказати, -- звиняйте, якщо я Вас, персонально, чим-небудь образив!  Мій
лист був загального плану, до тих українців з України, які зазивають
дияспорців повернутися, і те, що діяспорці не вертаються, ставлять останнім
у вину, як моральну провину.  Я не раз таке запрошення отримував, тому і
відповів ЩИРО, як я все це бачу з персональної позиції.

А відносно співпраці на благо України, то ми ще поговоримо, якщо хочете.
Напишіть мені на: mykola at mykola.com, якщо Вас це дійсно цікавить. Я багато
чого вже роблю і Ви можете приєднатися до моїх справ також... ;)

Хай Буде!

Микола Пономаренко

On 10/21/06, Mykola Ponomarenko <mykola at mykola.com> wrote:

> Шановна пані, Надія Стрішенець! (чи Стрітенець?)
>
> Що у Вас за мода така на Україні, писати свої імена по-англійські? Я це
> помітив за багатьма. Ви що, таким чином відчуваєте себе бульш важливою, чи
> менш меншовартісною? Дякую. :)
>
> Відносно запрошення (яке скоріше звучить як звинувачення) повернутися на
> Україну, я дякую. Я б хотів повернутися. Але дозвольте мені відповісти
> по-своєму, бо я, на відміну від більшості дияспорців, виріс на Україні, на
> тій же Полтавщині, і покинув її у зрілому віці. Тому можу відповісти відразу
> [...]